Прафесійнае самавызначэнне чалавека пачынаецца яшчэ ў дзяцінстве, калі ў дзіцячай гульні дзіця прымае на сябе розныя прафесійныя ролі і праігрывае звязаныя з ім паводзіны. Заканчваецца яно ў раннім юнацтве, калі ўжо неабходна прыняць рашэнне, якое паўплывае на ўсё далейшае жыццё чалавека.
31 кастрычніка ў гімназіі прайшоў педагагічны савет “Прафарыентацыйная работа як асноўны фактар паспяховай сацыялізацыі асобы выпускніка”.
Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце Прыгажонак Ірына Генадзьеўна вызначыла асноўныя напрамкі прафарыентацыйнай работы, прынцыпы, этапы і формы арганізацыі прафарыентацыйнай работы ў гімназіі.
Аб прафарыентацыйнай рабоце ў пачатковых класах расказала настаўнік пачатковых класаў Жылко Ала Уладзіміраўна. Цікавым стала правядзенне анкетавання сярод вучняў 2-4 класаў “Прафесіі ў жыцці”, з вынікамі якога пазнаёміла прысутных Ала Уладзіміраўна..
Настаўнік матэматыкі Мурашка Юлія Яўгеньеўна расказала аб арганізацыі прафарыентацыйнай работы на ўроках матэматыкі і ў пазаўрочны час.
Ва ўмовах рыначнай эканомікі прафарыентацыйная работа ва ўстановах адукацыі павінна насіць не дапаможны характар, а быць накіравана на вырашэнне праблем, звязаных з будучым працаўладкаваннем выпускнікоў.